duminică, 12 martie 2017

Peripeţiile maratonistului român din Cartea Recordurilor care străbate lumea într-un scaun cu rotile acţionat manual

                                             http://adevarul.ro/news/societate/peripetiile-maratonistului-roman-cartea-re

Barbatul a incheiat astfel proiectul „Europa fara baiere”, reusind sa treaca prin sapte tari in calatoria sa, care nu a fost lipsita de peripetii: Romania, Serbia, Ungaria, Slovacia, Austria, Germania si Franta. Misiunea nu a fost deloc simpla date fiind zilele cu temperaturi de peste 40 de grade Celsius, soferii nervosi din trafic sau micile probleme de accesibilitate la pensiunile si motelurile in care s-a cazat.    „Astazi este exact o saptamana de cand m-am intors. Am reusit sa parcurg mai multi kilometri decat mi-am propus initial. Am parcurs 1970 de kilometri cu fotoliul rualnt…

Citeste tot pe: http://www.ziarelive.ro/stiri/peripetiile-maratonistului-roman-din-cartea-recordurilor-care-strabate-lumea-intr-un-scaun-cu-rotile-actionat-manual.html
cordului-strabate-lumea-intr-un-scaun-rotile-actionat-manual-1_55c4b1c8f5eaafab2c56d6c1/index.html           
                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu