duminică, 25 februarie 2018

Fosta iubită a lui Felix Baumgartner o ironizează pe Mihaela Rădulescu pe Facebook

                                             http://www.romaniatv.net/fosta-iubita-a-lui-felix-ba
umgartner-o-ironizeaza-pe-mihaela-radulescu-pe-facebook_240427.html              
                         Dan Silviu Boerescu a povestit, pentru paginademedia.ro, de ce nu a apărut niciodată Mihaela Rădulescu în Playboy. Diva a cerut 50.000 pentru a se dezbrăca în paginile cunoscutei publicaţii dar, când i-a primit, s-a răzgândit.

"Eram aproape înţeleşi, mai trebuia să lucrăm un pic la concept, dar în ultima clipă ea s-a sucit un pic şi a vrut un fel de poliţă de asigurare simbolică: Să-i trimit eu un email sau un fax oficial în care să-i propun suma respectivă pentru un pictorial în Playboy, pentru orice eventualitate.
Ea nu era probabil hotărâtă să apară şi zicea măcar să am, să pot arăta peste ani, să spun "uite mie mi s-a oferit cea mai mare sumă din istoria Playboy". Eu cu asta nu puteam să fiu de acord. Şi am zis nu: "semnăm contractul şi apoi facem orice campanie de PR vrei tu". Şi Mihaela trăieşte din PR, clorofila ei e PR-ul", a spus Boerescu pentru sursa citată.
În acelaşi interviu, acesta a dezvăluit şi sumele pe care le-au primit alte vedete, pentru a poza nud: Dana Săvuică a luat "până în 10.000", Loredana - 10.000 şi Andreea Antonescu - 30.000, cea mai mare sumă oferită până acum unei vedete Playboy, în România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu